Re: Осторожно Аферисты на OLX
Сьогодні якась тварина намагалась обманути мене з продажем PS4 Slim.
Суть така: дзвонить, каже, що завтра у племінника день народження, хоче купити приставку. Каже, я не зі Львова (з Рава-Руської), але готовий заплатити наперед через банкомат. Каже, я людина чесна, зараз приїде водій (перше казав "кур'єр", але виявилось, що водій таксі - підставний чи просто жертва - я не знаю), а ви, коли вийдете до нього (товариш разваділа- джентльмен, під браму машину подав), просто передзвоните та скажете, що вже віддаєте приставку - підтверджу транзакцію. Я людина чесна, каже. Все буде файно, тільки повірте.
Що одразу змусило задуматись: він попросив не казати водієві, що це куплена річ - так, просили передати, та й по всьому. Ще одне - практично не запитував про саму приставку, це теж видалось підозрілим. Але за синопсисом "сонька" була для племінника, він сам розбереться. Крім того, передавати будуть сестрі, а грати, певно, буде дядя Слава. Слава ідіотам. Угу.
Далі я йому кажу, що смс-підтвердження, яке мені повідомить, що гроші надійшли, може затриматись, тому мені прийдеться дещо почекати біля водія, тоді вже йому віддам консоль (ну знаєте, стандартне це повідомлення від ПриватБанку з номера 090...). Це було б гарантією, що все гаразд.
Така затримка йому дещо не сподобалось, і він запропонував перерахувати гроші вже, щоб не потрібно було чекати. Звісно, я погодився. Гроші. Наперед. В неділю. Мрія для будь-якого ледаря.
Через хвилину приходить смс з номера +380919244044. Як вказано в смс-ці, номер належить сервісу inbox24, як виявилось, такого і не існує. Сума транзакції гарна - така, як домовлялись. Також тут вказані мої реквізити, та тварини, яка намагалась обманути. Використовує псевдонімом "Тарасюк М.І.". Збіг з реальною особою - лише випадковість.
Ось тут все стає дуже підозріло. "Тарасюк" при цьому постійно надзвонює, турбується, підганяє (там ж водій чекає), а також нагадує, що він людина честі - воєнний (можливо, контужений - авт.).
Я йому передзвонюю, кажу, підозріло, що мене повідомляють про надходження коштів не зі стандартного номера ПриватБанку, а з якогось незнайомого.
Товариш щур дивується, робить ображений та приголомшений голос, пропонує зв'язатись з техпідтримкою для вияснення обставин.
Дає номер - знову ж таки той, з якого надійшла чудо-смс: 0919244044.
Каже, спочатку сам туди подзвоню і скажу що до чого, що мені там нашептала пташка, а потім ви подзвоніть. Поцвірінькаєте. А там звіримо факти. Угу, добренько.
Передзвонює: транзакція успішна, всі питання до одержувача. Каже - дзвоніть.
Тепер дзвоню я. Далі - дива дивні.
Служба підтримки відповідає миттєво (видно, дуже вже їм треба). На телефоні жіночка, голос неприємний, манера спілкування непритаманна працівникам контакт-центрів. Диктую номер транзакції (перед цим мені її придумав товариш щур). Знаходять миттєво. Дива дивні. Говорить мені деталі транзакції (доволі швидко, видно, платять файно) - все точно так, як в смс (а як по-іншому, як десять хвилин назад сама строчила?). Каже, сума транзакції більша за 10 тис. грн, гроші прийдуть протягом трьох годин. Ждітє, всьо будєт. Обнадійливо.
Дзвоню щуру. Кажу так і так, три години чекати, грошей багато везуть. Про чудову службу підтримки, яка працює як на всі гроші (ага), вирішив не розповідати.
Пропонує привезти приставку в таксі самому. Погоджуюсь (тут я помилився, мабуть, не варто було навіть тратити час). Виходжу, чекаю на таксі. Якого нема. Спочатку. Дзвонить "Тарасюк", вже нагло, вже на перейшов на російську. Опа, нєрвнічаєм?
Потім виявилось, що таксист приїхав, просто не там став. Сідаю в машину (все як описував щур: таксі, червоне Шевроле Лаччетті), розповідаю водієві історію, що написав вище. Якомога детальніе. Кажу дядькові, от така от штука - не вірю демонам. Якщо поїдемо, то мені здається, що, як мінімум, я тобі заплачу за дорогу туди, а потім ще і назад (мали їхати до "Ашану"). І це ще буде хорошою частиною сюжету. На місці теж може бути клоунада. Це вже не кажу - думаю.
Водій каже, що у такі справи вплутуватись не хоче. Дзвонить в диспетчерську, каже, щоб відмінили рейс. Я погоджуюсь, передзвонюю горе-"разваділє", кажу, щоб відмінив свою "транзакцію", тим паче, що це має бути нескладно. Людина не дуже засмучується та кидає трубку. За цим - все.
Дано:
"Тарасюк М.І." - противний голос, вміє вдавати жертву, часто дзвонить, підганяє та не дає зосередитись. Вдає воєнного, людину чесну та людину честі. На ділі - гімно з дупи.
Номер: 0971596263
Служба підтримки "Тарасюка" та ibox24 - 0919244044.
На телефоні дуже хвацька тітка, голос противний, манера противна. Шукає всю інформацію швидко. На прохання надати номер іншого оператора або офісу у Києві (ну ви ж серйозна контора, алло), злиться, хамить, можливо, червоніє.
Щодо водія таксі...Думаю, він просто став жертвою обставин (як і я, блін). Все-таки я і номер машини запам'ятав, і марку авто. Та і саму людину. А це палєво. Він мав просто передати товар щурам після надходження чудо-смс. Дав йому 50 грн за турботи і час, побажав гарного дня і кращих клієнтів, аніж оце зараз. Якщо що, хай буде йому совісно, а не мені.
Ось така от історія. Після останнього дзвінка, коли я попросив скасувати "транзакцію", ніхто не турбує і не цікавиться. Іншим способом оплатити не хочуть. Та і цей дзвінок просто обірвався.
Товариші хороші, прошу вас не пройти осторонь та розтиражувати ось цю файну оповідь. Хай люди знають, які тварини є, і якими методами вони існують. Дякую за розуміння.
Последний раз редактировалось vinnibea3; 11.02.2018 в 17:19..
Причина: Добавлено сообщение